Arnau Layunta: “Si m’agafen per a la selecció catalana, seria un honor per al meu club”

per Alejo Pineda i Cornelia Curtasu

Arnau Layunta un noi de 14 anys de 3r C, entrena per entrar a les seleccions catalanes i ser un dels millors jugadors d’hoquei.

Com vas decidir anar a les preseleccions catalanes? Primer el meu entrenador va dir que anés a fer unes proves al CAR Sant Cugat, vaig anar a fer les proves, em van acceptar i em van dir que anés a fer les proves per entrar a fer les preseleccions catalanes. Vaig anar a fer-les i em van acceptar, des d’aquell moment entreno un dilluns cada dos setmanes. 

On fas els entrenaments? A Mollet.

Quan et van acceptar a les preseleccions catalanes? Al setembre, a principi de curs.

Quines proves et van fer per entrar? Un circuit amb cons i després un partit.

Quants candidats hi ha? Al principi de les proves érem uns 80 i aIMG-20170418-WA0000ra només som 22.

Com són els entrenaments? Primer passen llista i a continuació escalfem. Després fem tir a porta, passes i driblatges  i finalment partits finals. Mentrestant hi ha uns jutges que ens miren, ens puntuen i als millors els truquen per les seleccions.

Què esperes? Entrar.

Creus que afectarà al teu futur? Sí, perquè si m’agafen hauré d ‘entrenar cada diumenge. I per al meu club seria un honor.

Coneixes algú que hagi entrat a les seleccions catalanes? Sí, es diu Lluc i em va explicar que és molt dur estar dins de les selecció, ja que has de tenir una mica de ‘’morro’’, perquè hi ha molta gent bona i que vol entrar-hi.

Quan sabràs si has entrat a les seleccions catalanes? A final de temporada. Truquen als que entren i als que no segueixen fent vida normal.

Va ser difícil fer una entrevista amb ell perquè esta molt ocupat jugant a hoquei i al fifa17, però va ser molt divertida i entretinguda. El que hem après amb aquesta entrevista és que, per entrar a les seleccions has de donar el 100% de tu mateix en els entrenaments perquè no t’eliminin.

 

Deixa un comentari

