Elena Ferro: “El que més m’agrada de ser professora és que s’aprèn molt”

per Óscar Aguirre

Elena Ferro és una professora de tercer d’ESO i tutora de 3r A. És un professora molt entregada al seu treball i també és molt bona persona; li agrada fer el que fa i ho fa amb molt d’afecte i dedicació.

Quant fa que fas de professora?

Fa 18 o 19 anys que faig de professora, en aquest període també he fet altres coses.

Vas anar a la universitat? Quina carrera vas fer?

Sí, vaig estudiar dues Carreres; Humanitats i Enginyeria informàtica.

Què és el que més t’agrada de ser professora?

Que s’aprèn molt

Per què vas decidir fer Matemàtiques?

Perquè m’agrada

T’agrada fer algun esport? Quin és el teu preferit?

No m’agrada massa  l’esport, el meu preferit és la natació

Has treballat en algun altre institut?

Què és el que t’ agrada fer en el teu temps lliure?

Llegir, mirar pel·lis i viatjar.

Quin és el país que més t’agradaria conèixer?

Nova Zelanda

Com t’agrada viatjar?

Amb tren

Quin països coneixes?

França, Itàlia, Estats Units, Mèxic, República Dominicana, Bèlgica, Canadá, Andorra

T’agrada llegir llibres? Quins?

Sí, de tot tipus per exemple, novel·la, novel·la històrica i poesia

Anuncis

Deixa un comentari

