Josep Recasens: ” La química és màgica”

per Tian qi Wang

Hem entrevistat el Josep Recasens, professor de l’institut de la matèria de Física i Química. Ell ja fa tres anys que exerceix de professor a diverses escoles i instituts, entre ells el nostre. És un bon professor i explica molt bé.

20161221_124106

Quina carrera has estudiat?

Vaig fer Química

Quan vas acabar la carrera, què volies fer?

Quan vaig acabar la carrera, vaig fer un doctorat  

Quants anys vas tardar a acabar-lo?

Vaig a tardar 2 anys.

Quants  anys fa  que fas de professor?

Fa tres anys que faig de professor.

Per què fas classe de Física i Química?

Perquè m’ agrada la química, he estudiat Química i la química és màgica.

Quant temps fa que fas classe al Príncep de  Viana?

Fa  2 mesos que faig classe al Príncep de Viana.

Per què no segueixes fent classe a l’escola de l’any passat?

Perquè a l’escola  no hi ha hagut lloc per a mi.

Per què ets tan simpàtic?

Perquè com a professor vull que la classe estigui contenta i procuro donar exemple.

Per què fas servir IPAD en comptes d’ordinador?

Perquè l’ordinador va molt lent i IPAD va més ràpid.

 Quants anys fa que fas classe de física i química?

Fa un any que faig classe de Física i Química, altres anys vaig fer: Matemàtiques, Biologia i Geologia i Tecnologia.

Què fas en el temps lliure?

No tinc gaire temps lliure, si hi ha temps lliure, m’agrada passejar.

Què t’agrada menjar?

M’agrada molt menjar pasta: macarrons i espaguetis.

Vols fer tota la vida de professor?

Sí, perquè m’agrada fer professor.

T’agrada jugar a vídeojocs?

Sí, m’agrada jugar a game boy i pokemon go, a l’estiu.

Jugues a algun joc d’ordinador?

No, no m’agrada jugar a jocs d’ordinador.

Quina assignatura t’agrada més?

 La que m’agrada més és la Física.

Vols canviar d’assignatura?

No, perquè Física i Química està bé.

Quina assignatura que no t’agrada?

No m’agrada la Història.

Com veus els alumnes d’aquest institut?

Depèn dels alumnes.

Quin esport t’agrada?

M’agrada jugar a bàsquet, però mai he jugat en un equip de bàsquet.

T’agrada tocar algun instrument?

Sí, m’agrada tocar la guitarra, i si tinc temps lliure, la toco.

 

Anuncis

Deixa un comentari

