GENT DEL BARRI. Muhammad Ali: “M’agrada treballar al restaurant de kabab”

per Muhammad Azeem

El Muhammad Ali té 23 anys, té ulls blaus, és calb, té dos germans i una germana que viu a Pakistan.

Muhammad Ali viu a Barcelona amb la seva família, no li agrada treballar a Pakistan perquè la seva família viu aquí i li agrada estar amb ells. Li agrada treballar amb el seu  pare en el restaurant de Kabab que va comprar fa dos anys.

Quants anys fa que estàs a Barcelona?

Fa tres anys sóc a Barcelona

Vius sol a Barcelona?

No,visc amb la meva família

Per què hi has vingut ?

Perquè la meva família viu aquí des de fa cinc anys

T’agrada viure aquí? Per què?

Sí m’agrada viure aquí perquè la meva família hi viu i així podem esta junts

Com es diu el teu pare i la teva mare ?

El meu pare i es diu Arif i la meva mare  es diu Tanzila

El teu pare i la teva mare on vivien?

El meu pare i la meva mare vivien Faisalabad, Pakistan

Quants germans tens?

Tinc un  germà que es diu Talha i una germana que es diu Aqsa Arshia

On treballes ara?

Estic treballant  en un restaurant de Kabab

On compres la carn de kabab?

La compro  a Mercabarna

Quants companys treballen amb tu?

De moment hi treballen tres companys.

Quants dies obres a la setmana?

Obro cada dia de la setmana

Quin torn fas?

Treballo des de les 10 del matí fins a les 6 de la tarda

No descanses mai?

Alguna vegada sí

No t’agradaria fer una altra feina?

De moment  m’agrada la que faig i no busco una altra feina

Què t’agrada menjar a tu?

M’agrada prendre cafè amb llet del meu país, també m’agrada la fruita i la verdura

T’agrada mirar la tele o l’ordinador?

Sí, m’agrada mirar la tele però l’ordinador, no

Deixa un comentari

