GENT DEL BARRI. Giorgio Gonzàlez: “No esperava arribar tan lluny, però no tinc límits”

per Xavi Astasio i Paula Arroyo

img_20161125_181552Avui us presentem  Giorgio Gonzàlez, l’italià conegut en el món del Musical·ly (és una aplicació amb la qual es fan vídeos de 15 segons aproximadament, en què es pot posar música de fons mentre el protagonista la interpreta.) 

Té 15 anys, va néixer a Cuba, però va mudar-se amb la seva família a Itàlia. Allà va començar a fer els vídeos de Musical.ly, després de 6 anys va arribar a Barcelona on viu actualment.

Com vas començar?

– Vaig començar a Musical.ly perquè l’estiu passat una amiga meva em va parlar d’aquesta aplicació i vaig voler provar-la jo també, vaig comprovar que era fantàstica i al cap d’una setmana ja tenia més de mil fans.

Per què creus que tens èxit ?

– Perquè soc una persona que té diverses idees al cap i m’agrada parlar amb la gent, i des sempre he sigut aficionat a gravar.

T’esperaves arribar tan lluny ?

–  Sincerament no, quan obres un canal et fas il·lusions que arribaràs molt lluny i esperes que passi, però no m’esperava tant.

Quin consell els donaries als principiants?

– Que siguin ells mateixos i que facin material original.

Has conegut molta gent d’aquest món?

– Sí bastant, i les meves millors amigues les he conegut gràcies a Musical.ly

Quin és el Musical·ly del qual et sens mes orgullós? I del que menys?

– Del que més orgullós em sento és el primer destacat “Em With Kindness- Selena Gomez”, i del que menys “Pig – I’m Peppa Pig”.

A quina revista italiana has sortit?

 He sortit a WebStar Magazine

Com t’inspires per fer els vídeos ?

– Simplement pel significat de la lletra.

Què és el que més t’agrada d’aquest món ? I el que menys ?

– El que més és tota la gent que  t’anima en tot, i el que menys és la falta de “privacitat” .

Faries algun vídeo per YouTube en espanyol ?

– Ho he pensat però no, perquè totes els meus seguidors son d’Itàlia.

Fins a on t’agradaria arribar ?

– No ho sé, no tinc límits.

De gran vols ser actor

– Sí perquè des de petit m’ha agradat molt el món del rodatge i de fet em sentiria molt orgullós de poder interpretar un personatge creat per a una altra persona.

Gracies per dedicar-nos el teu temps, esperem que arribis molt lluny i que aconsegueixis fer realitat el teu somni de ser actor.

Deixa un comentari

