Vot rere vot: ja tenim els resultats de les eleccions del consell escolar

per Gerard Maya, Rubén Gasulla i equip de redacció

Com ja sabeu el dia 1 de desembre a l’institut es van celebrar les eleccions del Consell Escolar des del sector de l’alumnat fins al sector del professorat, incloent el sector de pares i mares.

Al sector de l’alumnat hi ha hagut 4 candidats, entre els quals només un acaba formant part del consell tots 4 sortirà només un. Així es presentaven els quatre candidats:

Guillermo Reyes: M’agradaria representar l’alumnat fomentant i reforçant la participació dins de la gran família que formem a l’institut Príncep de Viana. Serviria per representar-vos, ja que tinc retòrica i puc interactuar fàcilment amb qualsevol persona, sóc sincer i directe, no em fa por dir el que penso.

captura
L’Ivan, el Joan, la Nora i el Guillermo

 

Joan SorianoCompanys i companyes, sóc en Joan Soriano i em presento al consell escolar. Jo vull ser qui us representi i confio que faré ho bé. Sóc una persona responsable i compromesa amb la meva feina. M’agrada debatre i sé que aquesta qualitat permetria defensar com cal les vostres idees. Sóc una persona insistent i això m’ajudarà a defensar les vostres opinions fins el final. Sóc d’aquells amb seny i cura, que pensen les coses dues vegades abans d’actuar.

Per tots aquest motius confio que faria bé aquesta feina, sé que seria el representant de tots i totes. Joan Soriano, per un institut digne per a tots. El teu vot marca la diferència.

Ivan Vico : En aquestes eleccions del consell escolar m’he volgut presentar per saber com funciona l’institut, no  només externament, sinó també internament i sobretot saber escoltar i transmetre les idees del alumnat al consell escolar.

Nora Taschlmar : Em dic Nora i em presento al consell escolar per les següents raons:  crec que puc ser una bona representant dels estudiants ja que sóc una noia treballadora, espavilada i intel·ligent. No em fa mandra fer reunions ni treballar perquè aquest institut millori.

Si sóc escollida, un bon institut i bones relacions entre professors i alumnes, i entre alumnes i alumnes. Vota’m si vols una bona representant.

foto_jornada_eleccions

D’aquests quatre candidats el més votat i el guanyador ha estat el Guillermo Reyes de 1r BAT.

Resultat d'imatges de icono de un ganadior

Pel que fa al professorat hi ha hagut 3 candidats i totes tres han sigut escollides perquè només hi havia 3 places.

MªCarmen Gorrindo Lamban

Montserrat Capdevila Faura

Laia Solé Canal

Sector pares i mares i tutors/res legals dels alumnes l’elegida ha estat

Luisa Mallol Martínez

Sector personal d’administració i serveis (PAS) la escollida ha estat

Eva Marina Sanz Sanz

Hem volgut entrevistar dos dels elegits: el Guillermo Reyes de 1r BAT i la Laia Solé, coordinadora pedagògica de l’institut.

Entrevista Guillermo Reyes

1-Per què vas decidir presentar-te a les eleccions?

Perquè em sembla una cosa important per a l’institut, i sempre m’ha agradat poder saber l’opinió de les persones, sobretot perquè soc una mica tafaner.

2- Com et sents al ser el candidat més votat de l’insitut?

-Igual que abans.

3- Quines propostes aportaràs al centre?

-Teòricament, jo l’únic que haig de fer és recollir propostes dels alumnes, però una cosa important que proposaré és posar un rellotge a cada aula

4-Creus que podràs portar bé aquest càrrec de representant?  

Jo crec que sí, perquè em vaig presentar perquè veia que feia falta una persona amb contundència.

Entrevista a la Laia Solé

1-Per què ets vas presentar al consell escolar?

M’he presentat al consell escolar per veure com funciona i poder participar de les decisions que es prenguin, fer noves propostes, etc.

2-Què aportaràs als professors com a nova representant?

Espero transmetre la veu dels profes,  que no és una tasca fàcil perquè hi ha diverses i moltes opinions, i també tot el contrari, de la família i l’ajuntament cap els profes.

3-Quina influència té el consell escolar al dia a dia a l’institut?

Té poca influència perquè té molt poc marge de decisions.

 

Donem gràcies  als entrevistats per atendre’ns i animem als elegits, que facin la seva feina. Confiem en tots ells.

 dsc_0042

 

Deixa un comentari

