RAP: L’institut

Sabíeu que tenim un rapper al nostre equip de redacció? 
Es tracta del Fran Pozo, de 3r d'ESO, que ha compost un rap inspirat 
en el dia a dia a l'institut:

Entrem a les vuit,                                                                    Profe, sisplau,
és molt de matí,                                                                        bàsquet, una altra vegada no!
el metro s’ha aturat,                                                                L’altre dia fent el pi
arribaré cinc minuts tard;                                                     em vaig fer molt mal al cos.
i si em porto malament
a la sala de guàrdies corrent.

A primera hora em toca Anglès.                                          En el segon pati bé,
Li pregunto a la profe què haig de fer,                                ja no sé què fer,
em contesta what your friend?                                              vaig a la font,
Profe, joé! 
jo no entenc res.                                                     i d’aigua res de res.

Després Català.                                                                         Les dues últimes hores                                                                                        Hòstia! Estic molt cansat,                                                      són molt avorrides
per una vegada que parlo castellà,                                      Física i Química, Bilologia…
la profe m’ha enganxat.                                                           quina mandra de teoria.

En el pati estic parlant,                                                           Sortint de l’institut
jo estic descansant                                                                    això ja s’ha acabat,
el bocata he llençat:                                                                   ara cap a casa a menjar
mare, no m’agrada el foigràs!                                                  i descansar.

foto-pozoSis plau amic
dóna’m les respostes
que avui toca control
de vocabulari,
de lèxic,
i també una descripció.

Anuncis

Deixa un comentari

