ENTREVISTA A NOEMÍ RUESGA

                                                   

La Noemí és una alumna de 2n de Batxillerat A.  Ocasionalment, ha fet de model i ha treballat com a professora de Hip-Hop.

Li hem fet una entrevista per a saber més sobre aquestes activitats:

  • A quina edat vas començar a ballar Hip-Hop?

He fet moltes danses des dels 5 anys, tant ballet, com sevillanes i més, però hip-hop vaig començar als 13 fins als 16/17, vaig fer 4 anys dels quals 3 he estat competint internacionalment amb un grup.

  • Què et va motivar a fer aquesta dansa?

En general, m’agraden tots els tipus de ball i un amic que és professor d’una Acadèmia de ball a Badalona em va incitar a què provés i la veritat és que em va agradar moltíssim l’ambient i el bon rotllo que hi ha.

  • Ballar és una part fonamental en la teva vida?

A poc a poc he descobert que sí, és una part fonamental de la meva vida. Crec que cada persona té una forma d’expressar els seus sentiments i la meva forma és ballant i, de vegades, escriure també em serveix, no ho sé fer millor. Igual que hi ha gent que s’expressa pintant o cantant.

  • Creus que podries tenir algun futur ballant?

He pensat en tenir un futur com a ballarina perquè m’encanta i ja he fet algunes classes, però a part que hi ha un nivell molt alt i molta competitivitat, el veig més com un art, una forma d’expressar-me, un hobby, no un treball.

  • Com et sents quan balles?

Com he dit, jo m’expresso ballant. Sóc capaç de ballar una cançó alegre quan ho estic o, pel contrari, trista quan també ho estic. És una forma de treure el meu sentiment a l’exterior i no quedar-me’l dins, em fa sentir lliure i no cal que ningú em miri simplement ho faig per sentir-me millor amb mi mateixa.

FullSizeRender

  • Tens algun referent?

No tinc cap referent en concret, tinc professors i amics que m’han ensenyat moltíssim com a ballarina i com a persona i els tinc un apreci especial però crec que cada persona és referent de si mateixa perquè cada persona s’expressa d’una manera diferent malgrat tinguin en comú el ball.

  • Parlem, ara, de la teva experiència com a model. Et consideres una persona fotogènica?

Crec que una persona no es pot jutjar a si mateixa com fotogènica o no, però bé intentaré respondre. M’encanta fer i fer-me fotos i poder compartir-les. Intento sortir maca a les fotos com tothom però no em considero per a res la més bella simplement surto a les fotos com sóc.

pizap.com14486258799281
Fotografia: Sònia Mateos
  • Et poses nerviosa a l’hora de fer-te fotos?

No em poso nerviosa per a res, la majoria de les fotos, per no dir totes, me les faig jo on i quan em vingui de gust. Les poques vegades que he fet de model per a petites coses no m’he posat nerviosa ni res perquè només estem el fotògraf / a, el de la il·luminació, el del vestuari i ja està, crec que no hi ha motiu per a posar-se nerviosa.

Moltes gràcies, Noemí.

Isabel Benítez

 

Deixa un comentari

