PREGUNTES SOBRE 9SON

Hola nens i nenes avui entrevistarem al cantant de 9SON i treballador del Príncep de Viana Marc Menéndez.

Bon dia Marc, per començar ens podries dir quants anys tens?

Bon dia Kiko, tinc 29 anys.2048_14241674719SON1100_f_andreu_robuste

A quina edat vas començar a cantar?

De ben petit ja m’agradava molt cantar, encara que vaig començar a cantar a dalt d’un escenari a mitjans del 2007. Primer vaig entrar en un grup que es diu “La Pegatina”. Després vaig fer els meus projectes, i finalment vaig començar en un grup que es deia “Rumba de 9” en el què he estat cantant fins al dia d’avui. Ara el grup es diu “9SON”.

Què fas quan tens temps lliure?

Faig moltes coses. Per exemple m’agrada estar a casa; sóc molt casolà. M’agrada estar tranquil amb el meu gat, jugar a jocs de taula… També m’agrada anar a veure concerts. En ser músic i fer tants concerts, de vegades no tinc temps d’anar com a públic. També m’agrada anar de tapes… bé, el que fa tothom! Llegir i tocar la guitarra amb els amics… no només tocar la guitarra per treballar, que és com vaig començar.

Molt bé. Ara que ja sabem una mica sobre tu, et farem algunes preguntes sobre el grup. Et sembla bé?…. Comencem:

A quin any vas començar a cantar al grup? I perquè?

El grup “9SON” el vaig fundar amb el pianista que es diu Ferran. El vam fundar a principis del 2010. Veníem de dos grups que es deien “Sonason” i “Rumba de 9”. El 27 de març del 2010 vam fer el primer concert de “9SON”. Com he dit abans, feia anys que m’hi dedicava…

Com es diuen els teus companys?

20151009_132212
El cantant amb l’entrevistador

Bateria:  Raul

Baixista: Daniel

Pianista: Ferran

Trompeta: Pau

Cantant: Diego

Cantant: Carla

Cantant i toca la guitarra: Marc

Què és el que més t’agrada de ser cantant?

El que més m’agrada de ser cantant és que la gent gaudeix amb les meves cançons.

Creus que ets famós? La gent te reconeix pel carrer?

Famós com els que surten a la televisió no. Però dins del món de la Rumba catalana la gent ens coneix. Algunes persones m’han reconegut pel carrer dient “És el cantant de 9SON”!

Reporter Kiko disseny Ian i Teresa

Deixa un comentari

