Arnau Layunta: “Vaig decidir fer hoquei perquè el meu tiet era fisioterapeuta”.

L’Arnau Layunta és un alumne del centre que cursa segon d’ESO i practica hoquei al Club Patí Congrés des dels 5 anys.

Com és que vas decidir fer hoquei en aquest club?

Vaig decidir fer hoquei perquè el meu tiet era fisioterapeuta del club de hoquei del Barça i em va agradar aquest esport. Vaig pensar que era una bona idea practicar-lo aquí perquè era el club que em quedava més aprop.

Quantes hores a la setmana entrenes?

Tres hores, quasi quatre, més els partits.

IMG-20151025-WA0001
L’Arnau jugant un partit

T’ho pots compaginar bé amb els estudis?

Entreno tard, per tant tinc temps per fer deures i estudiar. Crec que ho puc compaginar bé.

En un futur tens pensat seguir amb el hoquei? Creus que t’hi podries guanyar la vida?

Ara per ara no ho sé. Poder podria, però has de treballar molt i moltes hores per poder cobrar…

Recomanaries el hoquei com a esport? I el teu club per practicar-lo?

Per veure els partits no el recomanaria perquè per els espectadors embolica una mica, però per practicar-lo sí.

El meu club el recomanaria perquè ens han posat la carpa, d’aquí dos anys ens faran un pavelló…Estem creixent poc a poc.

Què li diries a algú que no sap si encaixarà en el club?

Que ho provi, és un bon club. Sempre queda en una bona posició als campionats.

Respecte a altres clubs, és econòmic fer hoquei aquí?

Respecte a altres clubs sí, però respecte a altres esports no perquè el hoquei és bastant car. Has de comprar molts materials.

Creus que ha sigut una bonia idea construir la pista coberta tan per l’Institut com per el Club?
Jo crec que sí.

Hem llegit que en un futur potser us tanquen les pistes. Què en saps tu d’aquest tema?

D’ aquí dos anys les pistes seran de lInstitut. Nosaltres, el club patí, anirem a un pavelló.

QyfNmVHC_400x400

Teresa Salmerón i Núria Padilla

Anuncis

Deixa un comentari

