JOY COS, SKATER

ENTREVISTA A JOY COS,  EX-ALUMNE DEL CENTRE

Quin és el teu nom?

El meu nom és Joy Cos.

T’agrada aquesta activitat?

Sí, m’agrada molt perquè gràcies al skate coneixo molta gent, m’ho paso genial i em donen roba gratis ”semipatrocini”.

Fa quan que practiques skate?

Doncs ara farà quatre anys que patino.

Vols seguir a l’skate?

Sí, ja que és una bona forma de desplaçar-se d’un lloc a un altre. També és molt divertit com he dit abans.

T’agradaria ser professional?

Sincerament, jo crec que no hi arribaria mai a aquest extrem ja que és un dels meus ”hobbies” però si arribés (que no ho crec) doncs sí. Estaria molt bé.

Quina música creus que va bé per a l’skate?

Personalment, la música és com els colors de la dita: per gustos colors, doncs el mateix; a mi m’agraden de tot tipus. Però si que és veritat que normalment em descarrego música dels videos de skate perquè quan arriba diguem-ne ”l’estribillo” doncs em recorda una part del video que m’agrada i això em motiva molt.

Vas a patinar a molts llocs?

Sí, patinar és un no parar. Quins? Doncs Forum, Mollet, Barri, Les Corts, Sant Feliu, Martorell, Mollet, Granollers, Hospitalet, etc…

Has anat a alguna competició? Anomena alguna.

Sí, fa poc vaig estar en una competició de volcom a Mollet Santa Rosa i bé vaig fer alguns trucs, però no em vaig classificar. Tot i així, va estar super bé perquè vaig estar amb molts amics que feia temps que no veia. Però, personalment, crec que facis l’esport que facis no és tan important guanyar o perdre, sinó passar-ho bé i gaudir de la teva afició.

Creus que Sant Andreu és un bon lloc per a patinar?

Suposo que sí, ja que té molt d’espai a places i bon terra. Però també és un barri com molt familiar, per dir-ho d’alguna manera, i de vegades la gent gran es queixa. Suposo que a tots llocs hi han els seus pros i contres. Definitivament és un lloc on es pot patinar però sempre respectant als altres (veïns, persones grans, dones amb nadons, nens, etc… )

Moltes gràcies per enviar-me aquest qüestionari, espero que t’hagi servit de gran ajuda!

unnamed (1)
Fotos Joy Cos

kindershecks unnamed

ERNEST LL.

Deixa un comentari

