ENTREVISTA A AINHOA SANTADER PUERTAS

QyfNmVHC_400x400

L’Ainhoa Santander, alumna de 3r B, practica patinatge artístic.

  1. Amb quina edat vas començar?

Amb vuit-nou anys com una extra-escolar normal i als onze a un club que és el Club Pati Congrés, que està a les pistes del Príncep de Viana.

  1. On vas començar a practicar aquesta activitat?

Vaig començar a realitzar-la a l’escola Mestre Enric Gibert i Camins i ara estic al meu actual centre, l’Institut Príncep de Viana, on estic federada.

  1. Hi ha categories? Si n’hi ha, tu a quina estàs situada? Ens podríes explicar una mica com es divideixen?

Sí que n’hi ha. Existeixen les categories D, C, B, A, CERTIFICADO, INFANTIL i DEBUTANT. Jo sóc de la categoria B, ja que he arribat fa poc.

  1. Quin és el teu horari d’entrenament?

Dimarts i dijous de 5.30 a 8.45h.

  1. Fas o has fet alguna competició? A on? Com et senties? Explica’m una mica com va ser tot i com va anar-hi.

Sí que faig competicions. A la meva primera competició estava super nerviosa, però poc a poc m’he tranquil.litzat. A les competicions hi han tres jutges, i les puntuacions arriben fins al 5’5 o 6 a la meva categoria. Quan treus més d’un 5 ja estàs aprovada, i, si ho estàs, et donen un diploma. També faig exàmens. Ara, el 15 de novembre faré un examen d’“escola” que és un altre tipus de patinatge, que consisteix en seguir línies amb patins sense frens.

  1. Vols que aquest esport formi part del teu futur? Per què?

Sí que vull que formi part del meu futur però vull tenir, també, la meva feina, els meus estudis.

pizap.com14448154509121 pizap.com14448155295031 pizap.com14448156117541

Aquestes fotos són de l’any 2014, de les meves darreres competicions. No hi han de més recents perquè al març del 2015 em vaig lesionar i ara al setembre he tornat a patinar.

Gràcies, Ainhoa.

Irene I.C.

Deixa un comentari

