“Tindré un gran record de tots vosaltres, els meus companys”

Benvolguts companys i companyes,

Mireu, avui és l’últim dia que sóc a l’Institut. Hi he passat 20 anys per la qual cosa se’m fa molt estrany, però alhora crec que ja és hora d’encetar una nova etapa, en la qual procuraré adquirir nous coneixements i també aportar tot el que pugui a la societat.

Me’n vaig de l’institut com jo volia fer-ho, amb il.lusió per la meravellosa tasca  de  la docència i sobretot amb l’estimació a l’alumnat.

discurs_4

Tindré un gran record sempre, doncs, de l’alumnat -a qui considero els meus nens i nenes-, però també de tots vosaltres, els meus companys i companyes que heu estat sempre al meu costat i que sempre m’heu demostrat el vostre afecte, tendresa i paciència.

Crec que he estat una persona privilegiada, ja que he tingut i tinc una família meravellosa, i hi ha moltes persones que m’estimen, entre les quals esteu tots vosaltres, i he pogut ser ensenyant, que és una tasca extraordinàriament bella.

Moltíssimes gràcies per tot el que m’heu donat i per tot el que he après de tots vosaltres.


Desitjo que sigueu immensament feliços, sempre acompanyats de qui us estima!

Montse Villas

Deixa un comentari

