“TINC MOLT CLAR QUE ELS MEUS FILLS ANIRAN A AQUEST INSTITUT”

COM ÉS NORMAL, HI HA PERSONES CONEGUDES MUNDIALMENT, TOT I AIXÒ, ENCARA HI HA MOLTES MÉS QUE GAUDEIXEN DE LA SEVA VIDA ENTRE AMICS I FAMILIARS. AQUEST ÉS EL CAS DE CARLA BARRIOS, QUE ACTUALMENT TREBALLA EN ALLÒ QUE LI AGRADA I QUE DE JOVE VA PASSAR PEL NOSTRE INTITUT.

Carla Barrios en el moment de l'entrevista
Carla Barrios amb els dos entrevistadors en un moment de l’entrevista

Carla Barrios és jove, amb amics i, a més a més, té novii. Després de passar-se treballant durant 8 anys de comercial a Vodafone va decidir prendre un anys a Escòcia per estudiar anglès, cosa que considera vital per progressar avui dia. Actualment, treballa d’allò que més li agrada, de tècnic de relacions laborals, a la vegada que segueix estudiant.

No us podeu imaginar el que és aixecar-te el dilluns i anar a treballar contenta. Així de clar parlava quan li preguntàvem si treballava d’allò que li agrada. Com ja s’ha comentat, ella va estar treballant durant gairebé 10 anys en una cosa que no era lo seu i és per això que ens incita a valorar allò que tenim i ens agrada.frase_carla_Barrios_1

Una de les coses que destaca del seu pas per l’institut és que quan vaig estar a l’institut hi havia gent d’arreu del món. Això, juntament amb els professors i tot plegat, m’ha fet créixer al 100% com a persona. Com es pot deduir de les seves paraules, durant tota l’entrevista, es va sentir molt agraïda als professors que va tenir, tant, que fins i tot, va dir que mai m’he trobat amb un professor que fos dolent. Concretament, es va recordar de tres en especial que li van deixar marca. Un d’ells el Germán: Va ser el meu professor d’educació física. Vaig tindre un problema a casa i ell ens va ajudar molt. També es va recordar del que li va donar Geografia i Història durant l’ESO: Es deia Josep Solsona. Era una persona molt graciosa, però sobretot, molt propera. Per acabar ens va parlar d’un actual professor del centre. Durant els meus últims anys al centre vaig tindre un professor d’Història que es deia Redondo. M’encantava com a professor. Era molt estricte i em va ensenyar una disciplina que m’ha anat molt bé a la vida.

frase_carla_Barrios_2

Li va servir per alguna cosa el seu pas pel centre? Va tindre molt clara la resposta. Estic satisfeta amb el meu pas per l’institut, però, en part, perquè jo era constant en els meus estudis. Satisfeta però, a la vegada explicava allò que li hagués agradat que hagués sigut millor. En molts moments, hagués preferit que els professors haguessin estat una mica més a sobre dels alumnes. A vegades a nois que no eren molt constants i que no mostraven gaire i interès els donaven per perduts. Això, fins i tot, de vegades retardava la classe. Després va comentar que d’això me’n dono compte ara que sóc gran. Per sort, això, ara difícilment passarà, perquè a l’institut es compte amb dos psicòlogues i amb un servei de mediació, coses que abans no havien.

Ella mirant-ho tot a groso modo, veu el seu pas per l’institut molt bo. Sempre va anar amb els mateixos amics, molts dels quals encara conserva. Amics amb els quals mai en la seva etapa escolar va poder gaudir d’un viatge de fi de curs, espina que des de sempre la porta clavada: Veia com els més petits s’anaven a Cantabria a fer el crèdit de síntesis i jo mai havia sortit de Barcelona. Una petita queixa que no retreu la satisfacció que sent pel seu pas, fins al punt d’assegurar que els meus fills aniran a aquest institut. 

Anuncis

Deixa un comentari

